preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Školsko zvono

Digitalni list učenika Osnovne škole „Ivan Goran Kovačić“, Slavonski Brod

Moj hrvatski

Informatika

Portal udruge "Kultura, mediji i edukacija"- ARTHEA

Društvena mreža Glocal art za znanstveno-umjetničke projekte

 

ENG       

Školske aktivnosti

 

U školskoj godini 2014/2015 nastavili smo s provedbom SEECEL-ova projekta Učenje za poduzetništvo. Ove školske godine škola ima dvojaku ulogu:

  1. pilot škola za poduzetničko učenje u razrednoj nastavi (ISCED1)
  2. mentor škola za poduzetničko učenje u predmetnoj nastavi (ISCED2).

Za vrijeme provedbe projekta isplanirano je i provedeno mnoštvo aktivnosti, i to u svim razredima, kojima se poticao poduzetnički duh i poduzetan način razmišljanja. Tijekom pripreme i izvođenja aktivnosti ostvareni su mnogi ishodi poduzetničkoga učenja i u razrednoj i u predmetnoj nastavi. 

 

Više

Predstavljanje projekta

Vrijeme aktivnosti: 7. svibnja 2012.

Nositelji aktivnosti: učenici 8.c razreda, Ina Babić.

Učenici 8. c razreda u pratnji učiteljice hrvatskoga jezika Ine Babić na svečanoj sjednici Nacionalnog parlamenta mladih i Parlamenta mladih Slavonskog Broda održanoj 7. svibnja 2012. u velikoj vijećnici Brodsko-posavke županije predstavili su projekt Učenje za poduzetništvo.


Sjednicu je, u sklopu programa obilježavanja Europskoga tjedna, organizirala Božica Sedlić, predsjednica Europskoga doma. Uz predstavnike županije, grada Slavonskog Broda, članove Parlamenta mladih Hrvatske, Bugarske i Turske, sjednici je nazočio i Paolo Berizzi, član delegacije Europske unije u Hrvatskoj i šef Odjela za politička, gospodarska i trgovinska pitanja, tisak i informiranje.

Tijekom pripreme prezentacije i sudjelovanja na sjednici postignuti su sljedeći ishodi učenja:

ZNANJE: definirati i objasniti razliku između biti poduzetnik i djelovati poduzetnički; nabrojiti faze poduzetničke djelatnosti na primjeru učionice ili škole; razviti poduzetničku ideju.

VJEŠTINE: pokazati sposobnost individualnog rada i rada u timovima; pokazati sposobnost priopćavanja ideja drugima na učinkovit način; pokazati sposobnost kreativnog i inovativnog razmišljanja;  pokazati vještine planiranja, delegiranja i vođenja tijekom grupnog rada; pokazati sposobnost korištenja oluje ideja; izraditi matricu donošenja odluka; ilustrirati sposobnost rješavanja problema i donošenje odluka zajedno s drugima, predstaviti poduzetničke ideje; ocijeniti vlastita sredstva i sposobnosti.

STAVOVI: preuzeti odgovornost za završetak zadataka, ispunjavanje obveza i rokova; preuzeti inicijativu za umrežavanje s pojedincima i grupama; pokazati sposobnost za samostalan rad; pokazati sposobnost poštivanja drugih; pokazati sposobnost prihvaćanja inovacija i promjena.

S obzirom da je jezik sjednice bio engleski jezik te da su nakon sjednice učenici komunicirali s predstavnicima mladih iz stranih zemalja i Paolom Berizzijem, pored osjećaja za inicijativu i poduzetništvo u učenika su se razvijale i druge kompetencije (komunikacija na stranim jezicima, digitalna kompetencija, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje) iz Europskoga okvira ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Članci na hrvatskome jeziku objavljeni su na mrežnim stranicama lokalnih novina i mrežnoj stranici Europskoga doma: http://europski-dom-sb.hr/?p=256.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 8. 9. 2012.




preskoči na navigaciju