preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školsko zvono

  1. SMJENA
1. 8.00 8.45
2. 8.50 9.35
3. 9.50 10.35
4. 10.50 11.35
5. 11.40 12.25
6. 12.30 13.15
7. 13.30 14.15
8. 14.20 15.05
9. 15.10 15.55
10. 16.00 16.45

 

Portal udruge "Kultura, mediji i edukacija"- ARTHEA

Društvena mreža Glocal art za znanstveno-umjetničke projekte

 

ENG       

Školske aktivnosti

 

U školskoj godini 2014/2015 nastavili smo s provedbom SEECEL-ova projekta Učenje za poduzetništvo. Ove školske godine škola ima dvojaku ulogu:

  1. pilot škola za poduzetničko učenje u razrednoj nastavi (ISCED1)
  2. mentor škola za poduzetničko učenje u predmetnoj nastavi (ISCED2).

Za vrijeme provedbe projekta isplanirano je i provedeno mnoštvo aktivnosti, i to u svim razredima, kojima se poticao poduzetnički duh i poduzetan način razmišljanja. Tijekom pripreme i izvođenja aktivnosti ostvareni su mnogi ishodi poduzetničkoga učenja i u razrednoj i u predmetnoj nastavi. 

 

Više

Predstavljanje projekta

Vrijeme aktivnosti: 7. svibnja 2012.

Nositelji aktivnosti: učenici 8.c razreda, Ina Babić.

Učenici 8. c razreda u pratnji učiteljice hrvatskoga jezika Ine Babić na svečanoj sjednici Nacionalnog parlamenta mladih i Parlamenta mladih Slavonskog Broda održanoj 7. svibnja 2012. u velikoj vijećnici Brodsko-posavke županije predstavili su projekt Učenje za poduzetništvo.


Sjednicu je, u sklopu programa obilježavanja Europskoga tjedna, organizirala Božica Sedlić, predsjednica Europskoga doma. Uz predstavnike županije, grada Slavonskog Broda, članove Parlamenta mladih Hrvatske, Bugarske i Turske, sjednici je nazočio i Paolo Berizzi, član delegacije Europske unije u Hrvatskoj i šef Odjela za politička, gospodarska i trgovinska pitanja, tisak i informiranje.

Tijekom pripreme prezentacije i sudjelovanja na sjednici postignuti su sljedeći ishodi učenja:

ZNANJE: definirati i objasniti razliku između biti poduzetnik i djelovati poduzetnički; nabrojiti faze poduzetničke djelatnosti na primjeru učionice ili škole; razviti poduzetničku ideju.

VJEŠTINE: pokazati sposobnost individualnog rada i rada u timovima; pokazati sposobnost priopćavanja ideja drugima na učinkovit način; pokazati sposobnost kreativnog i inovativnog razmišljanja;  pokazati vještine planiranja, delegiranja i vođenja tijekom grupnog rada; pokazati sposobnost korištenja oluje ideja; izraditi matricu donošenja odluka; ilustrirati sposobnost rješavanja problema i donošenje odluka zajedno s drugima, predstaviti poduzetničke ideje; ocijeniti vlastita sredstva i sposobnosti.

STAVOVI: preuzeti odgovornost za završetak zadataka, ispunjavanje obveza i rokova; preuzeti inicijativu za umrežavanje s pojedincima i grupama; pokazati sposobnost za samostalan rad; pokazati sposobnost poštivanja drugih; pokazati sposobnost prihvaćanja inovacija i promjena.

S obzirom da je jezik sjednice bio engleski jezik te da su nakon sjednice učenici komunicirali s predstavnicima mladih iz stranih zemalja i Paolom Berizzijem, pored osjećaja za inicijativu i poduzetništvo u učenika su se razvijale i druge kompetencije (komunikacija na stranim jezicima, digitalna kompetencija, učiti kako učiti, socijalna i građanska kompetencija, kulturna svijest i izražavanje) iz Europskoga okvira ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Članci na hrvatskome jeziku objavljeni su na mrežnim stranicama lokalnih novina i mrežnoj stranici Europskoga doma: http://europski-dom-sb.hr/?p=256.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 8. 9. 2012.

OŠ IGK SB @

Više o školskim događajima pogledajte na ...

YouTube videozapisi  FaceBook grupa


Tražilica



Udžbenici

Popis udžbenika za 2023.-2024.:


e-Dnevnik


Microsoft Office 365


Projekti


Poveznice


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju